.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دولت دست کشاورزان ضرردیده گلستان را بگیرد

نماینده مردم گنبد کاووس و داشلی برون با اشاره به خشکسالی شدید و بی‌سابقه در استان گلستان، گفت: خشکسالی، کشاورزان استان گلستان را متضرر کرده است و دولت باید فکری برای این کشاورزان آسیب‌دیده بکند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت "عبدالله رستگار" در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز مجلس – چهارشنبه ۴ خرداد ۹۰- اظهار داشت: استان گلستان در سال گذشته با خشک‌سالی بی‌سابقه و سختی مواجه شد و بسیاری از باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی آسیب‌های جبران‌ناپذیری را متحمل شدند.

نماینده مردم گنبد کاووس و داشلی برون با بیان اینکه کشاورزان ضرردیده گلستان نیاز به کمک و حمایت جدی دولت دارند، تأکید کرد: دولت و وزارتخانه‌های مربوطه وضیعت بحرانی کشاورزی استان گلستان را پیگیری کنند و دست کشاورزان آسیب‌دیده این منطقه را بگیرند تا کشاورزی این استان و کل کشور دچار مشکل نشود.

رستگار در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: وزارت راه و ترابری سه سال است که تقاضای ایجاد جاده گنبد به مرز اینچه‌برون را دریافت کرده است اما تاکنون هیچ اقدام اجرایی و مساعدتی در این راستا از وزارت راه دیده نشده است.

وی با بیان اینکه احداث این جاده بسیاری از مسیرهای منطقه را کوتاه‌تر خواهد کرد، ابراز امیدواری کرد وزارت راه و ترابری هرچه سریع‌تر در راستای احداث این جاده اقدام نماید.

رستگار در پایان با اشاره به برگزاری انتخابات چهارمین دور هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، برای نمایندگان منتخب موفقیت کرد و از ترکیب جدید هیئت رئیسه خواست تا مانند سال‌های پیش، اقتدار و جایگاه مجلس شورای اسلامی را حفظ کنند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.